čtvrtek 10. července 2014

Miniatury - mé trapasy II



Jsem roztržitá a tím pádem mám dar na vytváření trapasů a to takových, kdy se zastaví čas a zírá na vás i ta dlažební kostka pod vašima nohama.
Včera se mi jeden povedený trapas připomněl.

Šla jsem na akci časáku, se kterým jsem tehdá spolupracovala. Všude plno, jen u jednoho stolu volné tři židle. Seděl tam jen kolega z jiného časáku, co jsem ho znala. Přisedla jsem si.
„Ahoj.“
„Ahoj“ Padlo mezi námi. A ticho. Kolega seděl, čučel do půllitru.
 Chvíli jsem taky čučela do svého půllitru a pak mi to ticho přišlo neúnosný. Co hřejivého, přátelského říct? Čím s mlčícím začít konverzaci. Znám jeho, znám i jeho ženu. Byla jsem mu na svatbě.
„A jak se má Kačenka?“  Bodře zahlaholím na celý bar.
Zvedl hlavu od piva. Ty jeho oči! „Ráno se sbalila a odešla,“ sykl.
A tak jsme se oba dál dívali do piva, než mě vysvobodil jiný kolega.



vztahy jsou holt divný



Žádné komentáře:

Okomentovat